КАФЕДРА ПРОПОНУЄ ПРОВЕДЕННЯ ІНЖЕНЕРНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА СУДОВИХ АВТОТЕХНІЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ ЗА НАСТУПНИМИ НАПРЯМКАМИ:

                                 1. Визначення швидкості руху транспортних засобів при ДТП з врахуванням їх пошкоджень.

Визначаються швидкості руху транспортних засобів при лобових, перехресних та попутних зіткненнях, зіткненнях з нерухомими перешкодами, наїзді на пішоходів. Застосування унікального експериментально-розрахункового методу твердості дає змогу визначати енергію деформування і руйнування будь-яких елементів металевих конструкцій, що постраждали при аварії.

                                 2. Дослідження параметрів зіткнення автомобілів на предмет їх відповідності параметрам розкриття подушок безпеки.

Визначаються такі важливі параметри контактування автомобіля з перешкодою, як втрата швидкості і сповільнення при ударі, а також напрямок удару та може бути зроблений висновок про те, чи мали відкритись подушки безпеки за даних обставин.

                                 3. Дослідження пошкоджень транспортних засобів та аналіз їх відповідності вказаним обставинам ДТП, механізму отримання, місцю зіткнення та ін.

Досліджуються пошкодження транспортних засобів, механізм їх отримання, особливості контактування з нерухомими перешкодами та елементами дорожньої інфраструктури та може бути зроблений висновок про те, чи могли бути отримані наявні пошкодження за вказаних обставин ДТП.

                                 4. Дослідження обставин ДТП та відповідності дій учасників вимогам правил дорожнього руху.

Аналізуються дії учасників дорожнього руху при ДТП та встановлюється їх відповідність вимогам правил дорожнього руху. Може бути зроблений висновок про причинно-наслідковий зв’язок подій при ДТП.

                                 5. Розрахунок на міцність та жорсткість конструкцій при переобладнанні транспортних засобів, або розробці нових унікальних конструкцій і надання рекомендацій щодо їх вдосконалення та режимів експлуатації.

Проводяться розрахунки на міцність та жорсткість кузова переобладнаного, або унікально розробленого транспортного засобу чи причепа і можуть бути зроблені висновки про можливість експлуатації, а також рекомендовані режими руху. Такі дослідження часто бувають необхідні для реєстрації в ДАІ переобладнаного, або унікально розробленого транспортного засобу чи причепа.

6. Проведення практичних розрахунків на міцність, жорсткість, стійкість, надійність та витривалість елементів конструкцій в зв'язку з проектуванням нових та експлуатації діючих.

7. Проведення різного роду експертиз та розробка рекомендацій з питань обробки металів тиском (об'ємна та листова штамповка, видавлювання, осадка, висадка, розкочування тощо).